Υ Πόλη

Αστικό περιβάλλον

Θεσσαλονίκη – Βιώσιμη πόλη από το ΚΠΕ Ελευθερίου Κορδελιού & Βερτίσκου

Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματός μας Θεσσαλονίκη – Βιώσιμη πόλη. Προσφέρεται για προγράμματα σχετικά με τη Θεσσαλονίκη μέσα από τη ματιά της βιωσιμότητας. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ώς παράδειγμα για ανάπτυξη αντίστοιχων προγραμμάτων και για άλλες πόλεις.

Ενεργός πολίτης στη γειτονιά μου

Ενεργός πολίτης στη γειτονιά μου
Εκπαιδευτικό υλικό για το σχεδιασμό και υλοποίηση δράσεων στην τοπική κοινωνία
Αναζητώντας το χαμένο χώρο
Αναζητώντας το χαμένο χώρο
Ένα πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Αγωγής για τους ελεύθερους χώρους και το πράσινο στην πόλη

Πράσινο και ελεύθεροι χώροι στην πόλη (Οδηγός της WWF σε pdf)

«Παιδί και Πόλη, στηρίζοντας την οικοδόμηση μιας αυτόνομης σχέσης»

Μια παρουσίαση από τις Μαρία Δημοπούλου & Πόπη Κύρδη που έγινε στην Ημερίδα «Η Πόλη Είμαστε Εμείς».

«Περπατώντας στα ιστορικά μονοπάτια της Θεσσαλονίκης»

Πρόγραμμα τοπικής ιστορίας (Παππά Άννα)

Η διδασκαλία της τοπικής ιστορίας και η γνώση της, η «ανακάλυψη» και η ανασύνθεση της ιστορικής και πολιτιστικής ταυτότητας μιας περιοχής, προέρχεται κυρίως από πρωτοβουλία των ίδιων των εκπαιδευτικών περισσότερο και στο περιθώριο της διδασκαλίας της γενικής – εθνικής ιστορίας, η οποία είναι ενταγμένη κανονικά στο αναλυτικό πρόγραμμα.

Από την WWF περιγραφή εκπαιδευτικών προγραμμάτων για πληθώρα χώρων πρασίνου όπως ο λόφος του Φιλοπαππου, ο Λυκαβηττός, το Πεδίον του Άρεως , η Καισαριανή, το Οικολογικό Πάρκο Ψυχικού κλπ.

Ελευσίνα: Ο Αρχαιολογικός Χώρος και το Μουσείο

Ηλεκτρονικό βιβλίο από το Κοινοφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση

Μεγαλώνοντας στην Αθήνα: Ένα πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης για τη συμμετοχή των παιδιών στη διαμόρφωση του περιβάλλοντός τους- Ερευνητικό του ΕΜΠ

Παρουσίαση καινοτόμου προγράμματος “Γνωρίζω την πόλη μου”

Ένα εξαιρετικό καινοτόμο πρόγραμμα από Νηπιαγωγείο της Ιεράπετρας που παρουσιάζει η Νηπιαγωγός Popi-It σε 14 αναρτήσεις στην Ιστοσελίδα της. Αντιγράφουμε:

“Το καινοτόμο πρόγραμμα που εφαρμόζεται τη σχολική χρονιά 2012-2013 με τίτλο “Γνωρίζω την πόλη μου” δίνει την ευκαιρία στα παιδιά μέσα από διάφορες δημιουργικές δραστηριότητες να μάθουν την ιστορία της πόλης τους, να γνωρίσουν τα αξιοθέατά της (ιστορικά- πολιτιστικά), τον τρόπο ζωής των κατοίκων της κατά τα παλαιότερα χρόνια (έθιμα, παραδόσεις , τραγούδια) και να εντοπίσουν διαφορές με το άλλοτε και το τώρα.”

Προσεγγίζοντας περιβαλλοντικά το Πάρκο της Γειτονιάς μας με τη μέθοδο της Ιστοριογραμμής.

2013 ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΠΛΑΤΕΙΕΣ: ΒΑΘΗΣ – ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Β’  ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 51ου Δ.Σ. ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ/ΡΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ «ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΣΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ: ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΤΕΓΑΣΗΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ: ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΒΑΘΗΣ – ΑΓΙΟΥ ΠΑΥΛΟΥ»ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ Ε.Μ.Π.

Κατοικία

Κάνε το σπίτι σου πράσινο– Βιοκλιματική κατοικία

Κατοικείν (όλο το υλικό από την ιστοσελίδα της WWF)

Το υλικό αυτό που δημιουργήσαμε με την ευγενική υποστήριξη της HSBC, είναι το δεύτερο μέρος της τετραλογίας «οικολογικό αποτύπωμα και καθημερινή ζωή». Πέρυσι εξετάσαμε τη διατροφή ενώ προσεχώς θα καλύψουμε την ενδυμασία και την ψυχαγωγία. Γιατί αυτό το υλικό; Δυστυχώς η ζωή μας κοστίζει όχι μόνο σε χρήματα αλλά και σε φυσικούς πόρους.

Η κατοικία έχει ένα σημαντικό μερίδιο στο συνολικό οικολογικό αποτύπωμα των Ελλήνων. Υπολογίζεται ότι ο οικιακός τομέας ευθύνεται για το 36% της τελικής κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και για το 40% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Ζούμε σε πολύ ενεργοβόρα κτίρια, αυτό σημαίνει μεγαλύτερη κατανάλωση πετρελαίου και ηλεκτρικού ρεύματος για ψύξη και θέρμανση, που με τη σειρά του σημαίνει επιβάρυνση του μικροκλίματος, επομένως μεγαλύτερη ανάγκη για ψύξη και θέρμανση. Ένας φαύλος κύκλος δηλαδή.

Τα σπίτια μας όμως δεν είναι μόνο ενεργοβόρα. Είναι και επικίνδυνα για την υγεία, αφού πολλές φορές χρησιμοποιούν υλικά τοξικά και υπερβολικά «σπάταλα» σε φυσικούς πόρους. Για να αντιληφθούμε όμως το πρόβλημα και να κάνουμε κάτι γι’ αυτό πρέπει να εξετάσουμε από την αρχή την έννοια του «κατοικείν». Σε τι είδους χώρους θέλουμε να ζούμε και τι είδους αξίες και ανάγκες οδήγησαν σπίτια, γειτονιές και πόλεις να είναι τόσο αποξενωμένα από και εχθρικά προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον; Τι είδους λύσεις προσφέρει η τεχνολογία και η βιοκλιματική και οικολογική δόμηση; Ποια είναι η ψυχολογική, κοινωνική, οικονομική και πολιτική διάσταση του θέματος «κατοικία»;

Το υλικό αυτό, που απευθύνεται σε παιδιά από 9 ετών και άνω, καλεί τους μαθητές να διερευνήσουν το πώς κατοικώ (το σπίτι, το σχολείο, τη γειτονιά, τον πλανήτη) μειώνοντας το οικολογικό μου αποτύπωμα και αυξάνοντας την απόλαυση της εστίας. Γύρω από μια κεντρική δραστηριότητα αρθρώνεται η έρευνα που καλούνται να κάνουν οι μαθητές σε ομάδες αξιοποιώντας το υλικό που έχουμε συγκεντρώσει σε φακέλους αλλά και άλλο υλικό που θα συλλέξουν οι μαθητές. Η διάρκεια του προγράμματος προσαρμόζεται ανάλογα με τον διαθέσιμο χρόνο και τις επιθυμίες της τάξης.

Τελικός στόχος είναι μια νέα ματιά στο «κατοικείν», μια ματιά που συμπεριλαμβάνει στο οπτικό πεδίο το φυσικό περιβάλλον και οδηγεί σε μια νέα σχέση με τον εαυτό. Γιατί τελικά η μόνη μόνιμη και αδιαμφισβήτητη κατοικία είναι η ο εαυτός και η Γη.

Κεντρική δραστηριότητα
Κάρτα εργασίας: Το νόημα του κατοικείν
Κάρτα εργασίας: Το σπίτι του μέλλοντος έρχεται από το παρελθόν
Κάρτα εργασίας: Σπίτι μου, σπιτάκι μου και φτωχοκαλυβάκι μου
Κάρτα εργασίας: Το σπίτι που πρασίνισε
Κάρτα εργασίας: Σπίτι που δεν το βλέπει ο ήλιος το βλέπει ο γιατρος
Κάρτα εργασίας: Πόλη: Το οικοσύστημα του ανθρώπου
Κάρτα εργασίας: Το σχολείο των ονείρων μας
Συνοδευτικό Υλικό: Το νόημα του κατοικείν
Συνοδευτικό Υλικό: Το σπίτι του μέλλοντος έρχεται από το παρελθόν
Συνοδευτικό Υλικό: Σπίτι μου, σπιτάκι μου και φτωχοκαλυβάκι μου
Συνοδευτικό Υλικό: Το σπίτι που πρασίνισε
Συνοδευτικό Υλικό: Σπίτι που δεν το βλέπει ο ήλιος το βλέπει ο γιατρος
Συνοδευτικό Υλικό: Πόλη: Το οικοσύστημα του ανθρώπου
Συνοδευτικό Υλικό: Το σχολείο των ονείρων μας
Τα τρία γουρουνάκια: Δραστηριότητα για μικρότερα παιδιά.
Δραστηριότητα: Αειφόρος Κατοικία.
Δραστηριότητα: Άλλαξέ το.
Δραστηριότητα: Σύγκρινε τα σπίτια.
Δραστηριότητα: Φτιάξτο μόνος σου.
Παρουσίαση: Το βιοκλιματικό σπίτι
Συνοδευτικά κείμενα παρουσίασης Μιλώντας για σπίτια ζώων και ανθρώπων στα μικρά παιδιά: ένα απλό παιχνίδι για την κατοικία ζώων και ανθρώπων και το οικολογικό τους αποτύπωμα θα βρείτε σε αυτό το άρθρο που δημοσιεύτηκε στο εφημεριδάκι της Καθημερινής «Ερευνητές». Διαβάστε και εμπνευστείτε.

Βιοκλιματικός σχεδιασμός και ηλιακή αρχιτεκτονική γεννήθηκαν στην Αρχαία Ελλάδα

Αναδημοσιεύουμε από το econews.

Η βιοκλιματική αρχιτεκτονική δεν είναι πρόσφατη υπόθεση. Όπως διαβάζουμε στο βιβλίο “Let It Shine: The 6,000 Year Story of Solar Energy” του αμερικανού Τζον Πέρλιν ο αρχαίος έλληνας φιλόσοφος Σωκράτης (469-399 π.Χ) δίδασκε στους μαθητές του τα οφέλη του βιοκλιματικού σχεδιασμού.

Οικολογικές μετακινήσεις

snake 2

Μπάκι- Το κυκλοφοριακό φιδάκι

Ένα παιχνίδι για αλλαγή κυκλοφοριακής συμπεριφοράς.  Αποτελεί μία καμπάνια για την ενθάρρυνση της μετάβασης προς και από το σχολείο με τα πόδια ή με το ποδήλατο, ενώ τα παιδιά και οι γονείς τους είναι η κύρια ομάδα στόχου. Η καμπάνια συνίσταται σε ένα παιχνίδι το οποίο είναι εύκολο στην υλοποίησή του. Πέρα από το παιχνίδι, κάθε σχολείο που συμμετέχει ενθαρρύνεται ώστε να διοργανώσει άλλες δράσεις και να παρέχει εκπαίδευση γύρω από τα ζητήματα της κινητικότητας, της κυκλοφοριακής αγωγής, του περιβάλλοντος και της υγείας.

1ο ΔΣ Ασπροπύργου, 1ο ΔΣ Μεγάρων, 2ο ΔΣ Μάνδρας, 2ο ΔΣ Νέας Περάμου, 5ο ΔΣ Άνω Λιοσίων, ΔΣ Φυλής τα σχολεία της Δυτικής Αττικής που συμμετέχουν στο Δίκτυο.

snakedytatt

Δείτε στο βίντεο πώς υλοποιείται το παιχνίδι.

edutvtrafficΠατώντας πάνω στην εικόνα θα δείτε βιντεάκια της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης για την κυκλοφοριακή αγωγή.

Το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς

Το κείμενο αυτό το επεξεργάστηκε μία ομάδα που σα σκοπό έχει να διαδώσει τη χρήση του ποδηλάτου στην Ελλάδα. Το ποδήλατο ως οικονομικό, καθαρό και υγιεινό μέσο μεταφοράς, αποτελεί μία γρήγορη και οικονομική λύση, στα δύο σημαντικότερα προβλήματα των σύγχρονων πόλεων: το κυκλοφοριακό και το πρόβλημα της ρύπανσης, χωρίς να ξεχνάμε ότι ταυτόχρονα, γυμνάζει τον οργανισμό και βοηθά αποτελεσματικά στην καταπολέμηση του άγχους.

Πόλη για ποδήλατο

Οι ποδηλατόδρομοι μπαίνουν στην καθημερινότητα του Ιλίου.

Περισσότερα ποδήλατα σημαίνει λιγότερα αυτοκίνητα, λιγότερος εκνευρισμός από την κυκλοφορία, λιγότεροι ρύποι στον αέρα που αναπνέουμε, περισσότερος ελεύθερος χώρος για όλους, ελεύθερα πεζοδρόμια, καλύτερη ποιότητα ζωής , για να χαιρόμαστε την πόλη μας περισσότερο.

 Το ποδήλατο στην πόλη και στην περιβαλλοντική εκπαίδευση

Κατεβάστε το εκπαιδευτικό υλικό πατώντας στον παραπάνω σύνδεσμο.

Η πόλη πάει μπροστά με το ποδήλατο

Κατεβάστε το εκπαιδευτικό υλικό πατώντας στον παραπάνω σύνδεσμο.

Φτιάχνοντας πόλεις για ποδήλατο

Το βιβλίο αυτό αποτελεί συνέχεια δύο πρόσφατων εκδόσεων, των πρώτων στην Ελλάδα, σχετικών με το ποδήλατο. Η πρώτη αφορά στις πολιτικές προώθησής του και η δεύτερη στο σχεδιασμό υποδομών για την κίνησή του.

Κατεβάστε το εκπαιδευτικό υλικό πατώντας στον παραπάνω σύνδεσμο.

Ποδήλατο στην πόλη: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για όμορφες και ασφαλείς διαδρομές

Το ποδήλατο έχει εισβάλει στη ζωή μας για τα καλά και όλο και περισσότεροι δείχνουν να το προτιμούν για τις καθημερινές τους μετακινήσεις. Πώς να μην το προτιμήσεις κανείς άλλωστε, όταν αποτελεί τον πιο φτηνό και οικολογικό τρόπο μετακίνησης στην πόλη; Εκτός αυτού, είναι απλό, πρακτικό και οικονομικό, δεν πιάνει χώρο, δεν μας δυσκολεύει ποτέ στο παρκινγκ και την κίνηση κι επιπλέον μας κάνει να βλέπουμε την πόλη με μια νέα, φρέσκια ματιά.

6 ΠΟΛΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ

«Μια καταγραφή της ποδηλατικής κουλτούρας 6 ελληνικών πόλεων»
Το project διαρκεί 15 μήνες και αποτελείται σε θεωρητικό επίπεδο από την καταγραφή μέσω ερωτηματολογίων της ποδηλατικής κουλτούρας 6 ελληνικών πόλεων, Καρδίτσα, Ιωάννινα, Καλαμάτα, Πάτρα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, και σε πρακτικό επίπεδο από την δημιουργία ποδηλατικών δράσεων προσαρμοσμένων στην ποδηλατική κουλτούρα της εκάστοτε πόλης.

Οι πόλεις που «αγαπάνε» το ποδήλατο

Με το κόστος των καυσίμων να έχει φτάσει στα ύψη και την προστασία του περιβάλλοντος να έχει γίνει πια επιτακτική ανάγκη, ένα από τα παλαιότερα και απλούστερα μέσα μετακίνησης, το ποδήλατο, έχει έρθει ξανά στο προσκήνιο και σε αρκετές πόλεις έχει αρχίσει να αποτελεί σημαντικό μέρος των σχεδίων αστικής μεταφοράς.

Ποδήλατο: Η πόλη του ανήκει

Η σημερινή Ευρωπαϊκή Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο (και χωρίς Μέσα Μεταφοράς) είναι αν μη τι άλλο μια καλή αφορμή για να αναθερμάνουμε τις σχέσεις μας με τις… ορθοπεταλιές – αν δεν το έχουμε κάνει ήδη – και να ανακαλύψουμε τα πλεονεκτήματα του ποδηλάτου εντός, αλλά και εκτός των τειχών της Αθήνας. Γιατί πολύ απλά, το ποδήλατο δεν ταιριάζει μόνο στον χαρακτήρα της οποιαδήποτε πόλης, ταιριάζει και στον καθένα από εμάς. Σκεφτείτε το λίγο: Τέλος μποτιλιάρισμα, τέλος ηχορρύπανση, τέλος καυσαέρια. Οικονομικές μετακινήσεις, άθληση, ευεξία και κοινωνικοποίηση σε.. δύο μόνο ρόδες.

Πάντα μέσα από την Καλύτερη ζωή του WWF

Η ποιότητα ζωής, το περιβάλλον, η υγεία μας επηρεάζονται από τον τρόπο που μετακινούμαστε. Η στροφή στα μέσα αστικής συγκοινωνίας μπορεί να φέρει θεαματικά αποτελέσματα. Από εδώ και εμπρός, πάντα μέσα!…

– Μείνε συντονισμένος! Το προσεχές διάστημα ετοιμάζουμε μια σειρά από πρωτότυπες δράσεις και εκπλήξεις: Ξεναγήσεις στα άδυτα των συγκοινωνιών, διαγωνισμοί και εκδηλώσεις για μικρούς και μεγάλους καταφθάνουν! Αν δεν είσαι ήδη, γίνε μέλος της WWF – Καλύτερης Ζωής για να μαθαίνεις πρώτος τα νέα μας και να δηλώνεις εγκαίρως συμμετοχή στις δράσεις που προετοιμάζουμε.

Η δημόσια συγκοινωνία μπορεί να γίνει μέρος της καθημερινότητάς σας πιο εύκολα από ότι νομίζετε. Βγάλε τη ζώνη που σε κρατάει δεμένο με το ΙΧ σου κι έλα να γνωριστούμε ξανά με τους βιώσιμους τρόπους μετακίνησης! Panda μέσα! Πάντα με Μέσα!

Πάντα μέσα- Πάντα με μέσα

Δείτε και κατεβάστε το εκπαιδευτικό υλικό του ΟΑΣΑ και της Καλύτερης Ζωής του WWF.

ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

Δείτε αναρτήσεις από το Ιστολόγιό μας.

Εκπαιδευτικό υλικό για την Βιώσιμη Κινητικότητα

σχεδιασμένο από την Βίκυ Ιππέκη και το ΤΕΑΠΗ Θεσσαλονίκης,

Περιβαλλοντικές περιπατητικές διαδρομές στην πόλη από το ΚΠΕ Καλαμάτας

Βιώσιμη κινητικότητα: Ας μετακινηθούμε οικολογικά!!!

εκπαιδευτικό υλικό από το ΚΠΕ Ρούβα

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και επίδραση τους στο περιβάλλον και την κοινωνία

Παρουσίαση από το Λύκειο Αγίου Νικολάου

Οικολογική μετακίνηση

από το Γυμνάσιο Νέας Ερυθραίας 2012

Περπάτημα-Ποδήλατο

του Θάνου Βλαστού

Το περπάτηµα είναι ο πιο ελεύθερος και ανεξάρτητος τρόπος µετακίνησης. Σχεδόν κάτι ανάλογο συµβαίνει και µε το ποδήλατο. ∆ιεισδύει παντού. Μεταφέρεται από οχήµατα δηµόσιας συγκοινωνίας, ανεβαίνει σκάλες, µπαίνει στο ασανσέρ, το παίρνεις στα χέρια. Περπάτηµα και ποδήλατο θεωρητικά θα εξασφάλιζαν την απόλυτη προσπελασιµότητα. Στην πράξη συναντούν άπειρα εµπόδια, που στη χώρα µας υποχρέωσαν τον ποδηλάτη και αρκετούς από κάποιες κατηγορίες πεζών (άτοµα µε κινητικές δυσκολίες, ηλικιωµένους, µικρά παιδιά) να περιορίσουν την παρουσία τους στο δρόµο.

Προσεγγίσεις του εφαρμοσμένου αστικού σχεδιασμού στην Ελλάδα

Υλικό από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο που αφορά το ποδήλατο και γενικά τις βιώσιμες μετακινήσεις μέσα στην πόλη.

Το Οικολογικό Πάρκο Νέου Ψυχικού

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥ;

Οι σκοποί της λειτουργίας του Εκπαιδευτικού Οικολογικού Πάρκου είναι:

• Η ενημέρωση των μαθητών για θέματα οικολογίας και προστασίας περιβάλλοντος, σε ένα καταπράσινο χώρο που έχει είδη δέντρων και φυτών, ώστε να μάθουν να τα αγαπούν και να σέβονται τη φύση.
• Η ενημέρωση και εκπαίδευση των μικρών επισκεπτών για την ανάγκη αξιοποίησης της ανακύκλωσης στην καθημερινή ζωή.
• Η συλλογή ανακυκλώσιμων υλικών, η μείωση του όγκου των σκουπιδιών και η εξοικονόμηση ενέργειας και πόρων.
• Η δημιουργία ενός όμορφου χώρου για τη διεξαγωγή επιμορφωτικών σεμιναρίων, γιορτών, εκδηλώσεων.

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΠΑΡΚΟ;

Ένα σημαντικό, ίσως το σημαντικότερο, κομμάτι των δραστηριοτήτων του είναι, το εκπαιδευτικό. Καθημερινά το επισκέπτονται παιδιά από Σχολεία, Νηπιαγωγεία και Παιδικούς σταθμούς απ’ όλη την Αττική και όχι μόνο.
Οι μαθητές των Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων μέσα από ειδικά σχεδιασμένες παρουσιάσεις, ανάλογα με την ηλικία τους, έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τους παράγοντες, οι οποίοι συμβάλλουν στη διαρκή καταστροφή και υποβάθμιση του φυσικού περιβάλλοντος, το φαινόμενο του θερμοκηπίου κ.α. Μαθαίνουν για την διαδικασία και την αναγκαιότητα της ανακύκλωσης καθώς και τα οφέλη που προκύπτουν από την εξοικονόμηση πόρων. Συζητούν και δίνουν τις δικές τους ιδέες.
Έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα υλικά που μπορούν να ξαναχρησιμοποιηθούν και να πληροφορηθούν για τα προγράμματα ανακύκλωσης του Δήμου μας. Στην πράξη διδάσκονται τη σημασία και την ανάγκη να συμμετέχουν και τα ίδια ενεργά φέρνοντας από το σπίτι τους ανακυκλώσιμα υλικά, μαθαίνουν να τα διαχωρίζουν και να τα ρίχνουν στους κάδους με το διαφορετικό χρώμα για κάθε υλικό κ. λ. π.
Για το ταξίδι με το τρενάκι, κάθε μαθητής φέρνει, ως εισιτήριο, κάποιο αντικείμενο από ανακυκλώσιμο υλικό (χαρτί, γυαλί, αλουμίνιο, λάμπα ή μπαταρία).
Η συνεννόηση και οι κρατήσεις ημερομηνιών για τα εκπαιδευτικά προγράμματα στο Οικολογικό Πάρκο, θα γίνονται από τη Γραμματεία της ΔΗ.Κ.Ε.ΦΙ.Ψ. Υπεύθυνη: κα Ράνια Καραβά, τηλ. 210 6822217, 210 68 34550, 210 67 76033.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s