«Νεαροί Υδροβιολόγοι» του Μουσείου Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας

Στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας πραγματοποιείται το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Νεαροί Υδροβιολόγοι» για μαθητές Ε’ και ΣΤ’ τάξης Δημοτικού.

Show image

Σκοπός του προγράμματος είναι οι μαθητές να γνωρίσουν ένα εργαστήριο υδροβιολογίας και να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα που αφορούν στο φυσικό περιβάλλον, στην επιστήμη της Βιολογίας και ειδικότερα της Υδροβιολογίας, την επιστήμη του νερού των ποταμών, των λιμνών, της θάλασσας αλλά και των υδρόβιων οργανισμών.

Οι μαθητές, σε ρόλο ερευνητή, θα έχουν τη δυνατότητα : να προσεγγίσουν θέματα που αφορούν, στην έρευνα και στον τρόπο που εργάζονται οι επιστήμονες στο εργαστήριο να εξοικειωθούν με τον εξοπλισμό του εργαστηρίου και τη χρήση του στερεοσκοπίου να συμμετάσχουν και να γίνουν οι ίδιοι «Νεαροί Υδροβιολόγοι».

Παράλληλα με την ενεργό συμμετοχή τους, οι μαθητές, μέσα από τον κόσμο των κοχυλιών, θα κατανοήσουν την έννοια της βιοποικιλότητας, την αξία της και τις απειλές που δέχεται.

Ο κάθε μαθητής θα παραλαμβάνει μια καρτέλα με πληροφορίες για το είδος που μελέτησε.

Κόστος συμμετοχής: ΔΩΡΕΑΝ

Μέγιστος αριθμός μαθητών/πρόγραμμα: 24

Διάρκεια προγράμματος: 1 ώρα και 15’

Ημέρες προγράμματος: Τετάρτη και Πέμπτη (ώρες 9:30 πμ και 11:00 πμ.)

Για πληροφορίες και κρατήσεις: 210 8015870 εσωτ. 550, καθημερινές εκτός Δευτέρας

Η ενημέρωση μας κοινοποιήθηκε με έγγραφο του ΥΠΑΙΘΠΑ με αριθμό πρωτοκόλλου 46002/Γ7 και ημερομηνία 04/04/2013.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε στην ιστοσελίδα http://www.gnhm.gr/NewsDetail2.aspx?selArticle=338.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s