Παρουσίαση καινοτόμου προγράμματος «Γνωρίζω την πόλη μου»

Από το http://www.popi-it.gr/nipiagogeio/kainotoma-programmata/gnorizo-tin-poli-mou/#.Ue4xmqyAaSo

https://i2.wp.com/www.popi-it.gr/wp-content/uploads/2013/06/parousiasi-kainotomou4.jpg

Ένα εξαιρετικό καινοτόμο πρόγραμμα από Νηπιαγωγείο της Ιεράπετρας που παρουσιάζει η Νηπιαγωγός Popi-It σε 14 αναρτήσεις στην Ιστοσελίδα της. Αντιγράφουμε:

«Το καινοτόμο πρόγραμμα που εφαρμόζεται τη σχολική χρονιά 2012-2013 με τίτλο «Γνωρίζω την πόλη μου» δίνει την ευκαιρία στα παιδιά μέσα από διάφορες δημιουργικές δραστηριότητες να μάθουν την ιστορία της πόλης τους ,να γνωρίσουν τα αξιοθέατά της (ιστορικά- πολιτιστικά), τον τρόπο ζωής των κατοίκων της κατά τα παλαιότερα χρόνια( έθιμα, παραδόσεις , τραγούδια) και να εντοπίσουν διαφορές με το άλλοτε και το τώρα.»

Εισαγωγή | Kαινοτόμο πρόγραμμα «Γνωρίζω την πόλη μου»

Ανήκω και εγώ στον πλανήτη | Kαινοτόμο πρόγραμμα «Γνωρίζω την πόλη μου»

Η γειτονιά του σχολείου μου | Kαινοτόμο πρόγραμμα «Γνωρίζω την πόλη μου »

Η γειτονιά μου | Kαινοτόμο πρόγραμμα «Γνωρίζω την πόλη μου»

Βόλτα στην πλατεία Μακρή | Kαινοτόμο πρόγραμμα «Γνωρίζω την πόλη μου»

Δημιουργία μακέτας της πλατείας Μακρή. | Kαινοτόμο πρόγραμμα «Γνωρίζω την πόλη μου»

Το άγαλμα «Η Κλειώ που διαβάζει» | Kαινοτόμο πρόγραμμα «Γνωρίζω την πόλη μου»

Το άγαλμα «Η Αγρότισσα» | Kαινοτόμο πρόγραμμα «Γνωρίζω την πόλη μου»

Το Δελφίνι της Ιεράπετρας | Kαινοτόμο πρόγραμμα «Γνωρίζω την πόλη μου»

Το κτίρια της Ιεράπετρας | Kαινοτόμο πρόγραμμα «Γνωρίζω την πόλη μου»

Το όνομα της πόλης μας | Kαινοτόμο πρόγραμμα «Γνωρίζω την πόλη μου»

Τα αξιοθέατα της πόλης μας | Kαινοτόμο πρόγραμμα «Γνωρίζω την πόλη μου»

Το βιβλίο με τα «Θέλω» της πόλης | Kαινοτόμο πρόγραμμα «Γνωρίζω την πόλη μου»

Παρουσίαση του προγράμματος | Kαινοτόμο πρόγραμμα «Γνωρίζω την πόλη μου» (επίλογος)

Σχολιάστε

