ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΠΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

ΔΑΣΟΣ – ΠΕΡΙΑΣΤΙΚΟ ΠΡΑΣΙΝΟ

Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος  (στην αίθουσα και στο πεδίο)
Έντυπο για μαθητές Δημοτικού: «Το Δάσος», 2012
Φύλλα Εργασίας Δημοτικού:
Εξερευνώντας και γνωρίζοντας το Δάσος
Φύλλα Εργασίας Δημοτικού:
Συνέντευξη από ένα δέντρο
Φύλλα Εργασίας Γυμνασίου-Λυκείου:
Περιαστικό πράσινο – Επίλυση προβλήματος
Έντυπο για μαθητές Γυμνασίου: «Το Δάσος (ΙΙ)», 2012
Έντυπο για μαθητές Γυμνασίου: «Το Δάσος – το περιαστικό πράσινο», 2013
Εννοιολογική και μεθοδολογική προσέγγιση του εκπαιδευτικού προγράμματος του ΚΠΕ Αργυρούπολης: ‘Δάσος – περιαστικό πράσινο’.

ΝΕΡΟ – ΡΕΜΑΤΑ

Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος  (στην αίθουσα και στο πεδίο)
Έντυπο: «Γνωρίζοντας το ρέμα της περιοχής μας», 2015
Φύλλα Εργασίας Δημοτικού-Γυμνασίου:
«Γνωρίζοντας το ρέμα της περιοχής μας», 2013
Φύλλα Εργασίας Δημοτικού-Γυμνασίου:
«Αναγνώριση ρέματος», 2013
Φύλλα Εργασίας Δημοτικού-Γυμνασίου:
«Χλωρίδα-Πανίδα», 2013
Φύλλα Εργασίας Δημοτικού-Γυμνασίου:
«Καταγραφή στερεών απορριμάτων στο νερό και το έδαφος», 2013
Φύλλα Εργασίας Δημοτικού-Γυμνασίου:
«Ρύπανση από απορρυπαντικά», 2013
Φύλλα Εργασίας Γυμνασίου: «Φυσικοχημικά χαρακτηριστικά του νερού», 2013
Έντυπο: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Ενημέρωση για την Πεζοπορική Διάσχιση της Ρεματιάς Πεντέλης – Χαλανδρίου

ΔΑΣΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ

Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος  (στην αίθουσα και στο πεδίο)
Έντυπο: Δασικές πυρκαγιές – αποκατάσταση τοπίου
Φύλλα Εργασίας: Παρατήρηση τρόπων αναγέννησης των μεσογειακών δασών
Φύλλα Εργασίας: Διαχειριστικά μέτρα προστασίας και αποκατάσταση τοπίου
Φύλλα Εργασίας: Καταγραφή και σύγκριση φυτο-κάλυψης στην άκαυτη και στην καμμένη περιοχή
Φύλλα Εργασίας: Μετρήσεις καθορισμού μικροκλίματος
Φύλλα Εργασίας: Λύσεις – Μέτρα διαχείρισης
Μεθοδολογική και εννοιολογική ανάλυση του εκπαιδευτικού προγράμματος του ΚΠΕ Αργυρούπολης: ‘Δασικές πυρκαγιές – αίτια, πρόληψη, αποκατάσταση του τοπίου’

ΘΑΛΑΣΣΑ

Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος  (στην αίθουσα και στο πεδίο)
Έντυπο: «Τα μυστικά της θάλασσας», 2013
Φύλλο Εργασίας: «Δραστηριότητες στην παραλία», 2015
Φύλλο Εργασίας: «Καταγραφή δραστηριοτήτων & εγκαταστάσεων στη θάλασσα και στην ακτή», 2015
Φύλλο Εργασίας: «Ρύπανση ακτής», 2015
Φύλλο Εργασίας: «Καταγραφή θαλάσσιας χλωρίδας», 2015
Φύλλο Εργασίας:
«Καταγραφή θαλάσσιας πανίδας», 2015
Φύλλο Εργασίας: «Φυσικοχημικά χαρακτηριστικά του νερού», 2015
«Το νερό – η θάλασσα»: μεθοδολογική και εννοιολογική ανάλυση του εκπαιδευτικού προγράμματος του ΚΠΕ Αργυρούπολης

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ – ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ

Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος  (στην αίθουσα και στο πεδίο)
Έντυπο: Κυκλοφοριακό – Ατμοσφαιρική Ρύπανση  

ΕΝΕΡΓΕΙΑ – ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος  (στην αίθουσα και στο πεδίο)
Φύλλο Εργασίας: Ενεργειακό βαρόμετρο του ΚΠΕ Αργυρούπολης για το σχολείο)
Φύλλο Εργασίας: Ενεργειακό βαρόμετρο για το σπίτι

ΜΕΣΟΓΕΙΑΚOΣ ΚΗΠΟΣ – ΑΣΤΙΚΟ ΠΡΑΣΙΝΟ

Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος  (στην αίθουσα, στον κήπο και στη γειτονιά)
Φωτογραφικό υλικό και το ιστορικό δημιουργίας του εκπαιδευτικού κήπου του ΚΠΕ
Έντυπο: Ο κήπος του ΚΠΕ – το πράσινο στην πόλη» για εκπαιδευτικούς και μαθητές

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s